Novi Šanghaj

Odločil sem se, da  preizkusim priljubljeno samopostrežno kitajsko restavracijo ki se nahaja v bližini Pravne fakultete.

Ob vhodu me je pričakala uniformirana kitajska natakarca, ki me je pospremla do mize. Sam dizajn je malo nadpovprečen, men je bilo všeč. Zadeva je dokaj nova, čista, wc so novi, torej prijetno je jesti v tej restavraciji. Vsekakor imajo pa še rezerve pri ambientu.

Natakarce so uniformirane kitajke. Njihova slovenščina je res pomanjkljiva na trenutke, vendar vseeno se da vse dogovorit, so prijazne, postrežba je hitra.

Ko sem se vsedel mi je natakarca dala na izbiro samopostrežno restavracijo ali pa normalen meni, kjer te postrežejo natakarji. To se mi zdi zelo dober način ter tudi izbira menijev ter hrane v tej restavraciji je široka. Sam sm se hotel najest ter zato sm se odločil za samopostrežno restavracijo.  Izbira v samopostrežni je tipična, vendar je dovolj pestra ponudba. Na voljo sta 2 juhi: kislopekoča ter navadna goveja. Seveda sm izbral kislopekočo, kr ne bom jedel goveje v kitajski restavraciji halo. Juha je bila povprečna. Sledil je glevni obrok. Sam še nisem prepričan, al je to res all u can eat, ampak vseeno si lahko napolniš krožnik na polno z hrano. Dal sm si duška. Krožnik sem napolnil z raznimi variantami piščanca, rakci, rižem, rezanci, mini zavitki še sam nevem kaj vse sm jedel. Osebno mi je bila hrana dobra, dokaj raznovrstnega okusa ter mislim da je bila solidno kvalitetna. Pričakoval sem slabšo kvaliteto, kako je pa realno pa ne vem.

No pol solate si nisem vzel, sicer je pa skromna izbira solate.  Sladica so pečene banane, in sicer punce si dajo tle duška, na njih si pa polijejo curek slastnega medu. Z veseljem sem se zgledoval po njih na tem področju ter mislim, da sem se dokaj dobro najedel.

Sama cena študentskega bona je izredno nizka: 2,70 eura ter za ta denar se količinsko zelo naješ ter hkrati tudi postrežba ter ambient je na visokem nivoju. Skratka odlično.

To ni restavracija za vsakodnevno prehrano. V kolikor bi se rad občasno najedel do konca z solidno hrano za nizko ceno je to prava izbira.

Ambient: 4/5

Postrežba: 4/5

Hrana: 3,7/5

Cena: 4,7/5

Končna ocena z mnenjem avtorja: 4,1/5

Ocenjevana restavracija: Novi Šanghaj, Kapiteljska 5, 1000 Ljubljana

Trenutna cena študenskega bona: 2,70 eura.

Oddajte komentar

