Meta in Bazilika

Ta restavracija mi je bila dokaj všeč.

Ob pihodu vidiš urejeno restavracijo, z več manjšimi notranjimi prostori ter večjem zunanjem. Vse je dokaj novo, ambient v sobah je odličen, pod, nove mize, vse je počiščeno, skratka urejeno tko kot je potrebno. Všč mi je več manjših prostorov poleg glavnega, da ni vse v eni sobi. Zunanji ambient bi lahko bil še kj dodelan, ampak vseeno nimam pripomb tle.

Sami natakarji so dobri, kljub velikem obisku (odlična lokacija pri FF, FS, ..) sem bil postrežen dokaj hitro ter so bili dovolj prijazni, veliko bolje kot kak Skriti kot. Uniforme ni, ampak vseeno še bom šel jest sem, predvsem v kolikor si bom zaželel italijanske kuhinje.

Sama hrana je dokaj kvalitetna, čeprav je ob navadlu ljudi vse skupaj bolj podobno “menza” serijskem stilu. Vseeno obrok je bil kvaliteten.   Sprva sem dobil ajdovo juho, ki je bila odlična, dovolj velika, sledil je glavni obrok.Tokrat sem jedel piščanca z omako ter kus-kusom.  Moram rečt, da je blo vse dovolj skrbno, stilsko narejeno. Oblika krožnika, hrana,… malo nad povprečjem. Nekaj časa nazaj sem tle jedel špagete na kraški način, in tle se res potrudil z omako z vina ter dobrim pršutom zraven špagetov.  Poleg kosila nudijo širok izbor jedi na študenski bon. Sama sladica je bila miniaturna, vendar okusna.

Cena je  previsoka (3,97 eura), za ta denar dobiš dokaj kvalitetno kosilo, vendar pa lahko drugje dobiš več ter bolje.

Ambient: 4,5/5

Postrežba: 3,8/5

Hrana: 4,1/5

Cena: 3,2/5

Končna ocena z mnenjem avtorja: 3,9/5.

Ocenjevana restavracija: Meta in Bazilika, Rimska cesta 25a, 1000 Ljubljana

Trenutna cena študenskega bona: 3,97 eura.

Oddajte komentar

