Gostilna pod Vrbo

Odločil sm se, dam bom šel še malo na Trnovski del Ljubljane.

Ob vstopu sem prišel na letni vrt gostilne, ki je res izjemen. Vzunaj sem se usedel na eno mizo, ki je je bila skrbno pripravljena, vse še šopek, lep prt, pribor.

Obdajali so me hrasti, ki so pripomogli k senci ob začetku sobotnega popoldneva. Okoli hrastov so kocke, notraj je drobno kamenje, ki prekriva korenine. Mogoče so plošče malo stare ter razrahlane zarad korenin, ampak jim ne bom štel tega v minus. Sama okolica je res čudovita, mirna, ob ograji so ciprese, ter dost je rastlin tko je res lepo posedeti vzunaj ter pojest v miru, ki ga občasno kali promet. Znotraj je zelo dobro urejeno, posebej večji prostor je fenomenalen ambient s kaminom, top clasa. Wc ima še nekaj rezerv, to me pa res mine k vidim vrhunsko okolico, ambient, pol pa na pol renoviram Wc, ogledalo pa čist staro, da se še vidit ne morem dokončno v njem.

Natakarica je solidna, odnos taprav, čeprav ni vedela na pamet, kaj je sploh za kosilo. Ni uniforme bol tko no. Postrežen sm bil takoj.

Na študenski meni so na voljo samo 3 meniji, ostalo je pa z večjim doplačilom, kar je minus ter tud mislil sm, da bom dobil kako “tradicionalno” slovensko jed. Izbira je bila slaba, vseeno sm vzel pleskavico z prilogo. Dobil sm nadpovprečno juho, pleskavica je bla sicer dobra, vendar mal več domišljije jim nebi škodilo. solato sem si vzel v solatnem baru, ki je tak kot mora bit. Za konec sem dobil polnjeno palačinko z marmelado kot sladico. Ponavadi dobiš za sladico marsikaj, tle sem pa prvič dobil palačinko, kar je kul.

Sama cena študenskega bona je 4 eure, kar je malo veliko, po drugi strani pa sj sm dobil dobro kosilo z dobro postrežbo.

Skratka dobra gostiln, v kolikor si kdo želi jesti vzunaj v senci hrastov ter imel lep razgled na trnovsko predmestje, nek mir, dosti zelenja je to prava izbira, manjka jim širša ponudba na študentski bon ter bolj izbrana hrana.

Ambient: 4,5/5

Postrežba: 3,6/5

Hrana: 3,6/5

Cena: 3,8/5

Končna ocena z mnenjem avtorja: 3,8/5.

Ocenjevana restavracija: Gostilna Pod vrbo, Ziherlova 36, 1000 Ljubljana

Trenutna cena študenskega bona: 4,00 eure

Oddajte komentar

