Mencigar Nobile

Mogoče se je marsikdo začudil, ko je slišal za tole ime, tud jz sem se prvič. Sploh nisem vedel, da ta restavracija obstaja, še manj pa da imajo študenske bone, ampak trud se je poplačal.  Od pogleda natakarice sem kar hitro opazil, da tle ni veliko študentov. Sam sem šel sem, saj je to prekmurska kuhinja in zaželel sm si poskusit nekaj drugačnega.

Sam zunanji ambient ni nič posebnega, lahko bi zamenjali plošče za podlago,.. Vendar notranjost je pa nekaj čisto drugega!!!Perfekten ambient, pričara pravo prekmursko vzdušnje, še stene, pod, strop, miza, pogrinjki, vse je skrbno premišljeno ter daje vtis prekmurskega doma. Bravo!! Minus je, da so Wc-ji na podpovprečem nivoju ter to bi pa moral popravit!

Natakarica je prekmurka ter je poslušala prekmurski radijo okej plus, vendar sama postrežba ni bila na višjem nivoju, povprečje.

Vprašal sm jih kar je na voljo ter moram rečt, da je ponudba dokaj ozka za študente, vendar sem se dogovoril za standardno juho z zelenjavno lazanjo, ni mi bilo za druge jedi ter solato. Razočaranje je, da ni na voljo solate ter sladice, ampak samo ena opicija. Samo 3 hodi torej za nasititev mojega apetita.

Za juho sem dobil prežganko, vendar je bila drugačna, kot sem je vajen ter okusna, vendar nič posebnega. Glavna jed je bila čudovita zelenjavna lazanja z makaroni ter skuto, popolnoma sveža ter prilogo. Vse skupaj je bilo božansko, ena najboljših zelenjavnih lazanj, ki sm jih jedel. Skuta je dala tisto piko na i. Niso mi dal niti malo kruha!  Jz rad jem kruh pri kosilu.

Solata je bila solidna ter standardna, nič posebej.

Cena študenskega bona je 3 eure, kar je po eni strani malo, po drugi pa ne, saj manjka 1 hod, ta manjko 1 hoda jim štejem v minus.

Zaključim lahko, da tle se ne boste prveč najedli, vendar pa je sama hrana na zelo visokem nivoju ter vsak gurman, ki rad počasi uživa v hrani bo šel preizkusit nekaj novega. Sam vem, da se bom še vrnil na kako prekmursko glavno jed, ki mi bo bolj ustrezala ter preiskusil bom sladico. Tle je kvaliteta hrane na zelo visokem nivoju.

Ambient: 4,4/5

Postrežba: 3,6/5

Hrana: 4,1/5

Cena: 4,1/5

Končna ocena z mnenjem avtorja: 4,1/5.

Ocenjevana restavracija: Mencigar Nobile, Zarnikova ulica 3, 1000 Ljubljana

Trenutna cena študenskega bona: 4,37 eura

Oddajte komentar

