Imperio Mexicano

Odločil sem se, da nadaljujem svojo gurmansko ter uživaško turo po mehiškh restavracijah. Druga postaja je Imperio Mexicana, ki jo najdemo v Btcju – Ljubljanskem City parku zgoraj, poleg ostalih restavracij.

Moram priznat, da sem šel v to restavracijo brez “hudih” nekih pričakovanj in ravno ta je bila zadetek v polno. Jz rad veliko jem namvreč, kot študent mam rad pošteno porcijo ter tle sem jo dobil.

Ambient je čudovit, pravi mehiški. Presenetilo me je vse oblikovanje, saj je ta restavracija v City parku ter vseeno zgleda pravo mehiško, glasba je mehiška, deloma tud latino, skratka kul. Tla so opečnata, tko da je to še plus, kar se tiče oblikovanja. Zmotilo me je samo malo preveč reklam ter promocije.

Sama postrežba je nadpovprečna ter zelo dobra, pravi odnos, postrežen sem bil takoj, čakal nism, lahko bi bilo bolje, ampak sm zadovoljen. Natakarji imajo “uniformo” in tko je prav.

Uh hrana to je to. Na začetku mi je natakar prinesel vodo in na tem področju je prvi plus. Vodo mi je prinesel v stilskem kozarcu z slamco, delom pomaranče ter še nekim sadjem za ceno študenskega bona. Skratka dobrodošla sprememba, saj da sadje še neko dodatno aromo vodi.

Vseskozi sm mel občutek, da bom moral za to ogromno količino hrane doplačat, skratka skoraj nisem mogel vrjet, kaj vse sem dobil za ceno študentskega bona.

Sprva sm si sam postregel juho, na izbiro imajo 2, izbral sem zelenjavno ter zraven so bile kruhove kocke. Krožnik je bil ogromen, vanj sem si dal 3 polne zajemalke ter še vedno ni bil poln. Velik plus ter nasprotnje nekaterih socialnih porcij juh, kot naprimer kak Skriti kot. Juha je bila rahlo pekoča, prava mehiška, vendar zelo dobra.

Sledila je glavna jed. Za ceno študentskega bona sem si lahko izbral jed – Fajitas, ki naj bi drugače stala okol 8 eurov. Kmalu sem dobil jed na ogromni leseni deski. Na tej deski je bilo na desni meso z zelenjavo na železni podlagi, hkrati pa na levi 2 omaki ter 2 dodatka (riž ter nekaj podobnega stlačenemu fižolu), potem se zabava šele začne. V okrogli “voščeni” posodi sem dobil tri velike tortilje in to res taprave, ne kake socialne. In pol sem si lahko sam kombiniral omake ter si ustvarjal ter tortilje in povem vam, vse tri so bile polne. Mogoče je res kvaliteta malo slabša od keke druge mehiške, ampak jz tega nisem opazil, bilo je dobro ter res sm se najedel.. Usmeritev te restavracije je, da ponuja neko jed v meniju, potem pa si sam zbereš nadev (piščanec, svinjina,…).

Dobra novica predvsem za predstavnice ženskega spola. Imajo dostojen samopostrežni solatni bar. Solato si izbereš sam, kar je plus ob solidni velikosti skodelice. Sam sem si seveda izbral njihovo papriko ter varianto njihovega riža,… Najdel sm se, že sm mislil, da bo potrebno kj doplačat, tolk hrane sm dobil, neverjetno ter še ni blo konec.

Na koncu sm seveda dobil še sladico, ki je bila prav dobra. Tko se živi Vam rečem.

Sledil je račun, ki je bil presenetljivo nizek!!! Študenski bon namvreč stane 3,27 eura, kaj je malo več od kake Intešpar menze, dobiš pa ogormno. Skratka velik plus ter pohvala za dobro ceno. Seveda sm jim pustil še napitnino, to je redko pr men, da  veseljem pustim napitnino, kako je nebi, če sem pa za ta denar dobil tako veliko! Aja pa punce fanta lahko peljete v tako restavracijo, hvaležen vam bo.

Ambient: 4,5/5

Postrežba: 4,4/5

Hrana: 4,7/5

Cena: 4,8/5

Končna ocena z mnenjem avtorja: 4,6/5, Ena najboljih restavracij na študentski bon v Lj!!!

Ocenjevana restavracija: Imperio Mexicano, Šmartinska 152G, 1000 Ljubljana

Trenutna cena študenskega bona: 3,27 eura

Oddajte komentar

