Restavracija Allegria

Tole restavracijo sem našel po temeljitem pregledu ostalih restavracij na bone, kjer še nisem bil. So dokaj skriti, pri hotelu Slon se gre pri pizzeriji osmica notraj ob znaku ter se pride do njih.

Imel sem dokaj visoka pričakovanja nad visoko ceno študenskega bona in so jih izpolnili.

Sam zunanji ambient je dober, vsaj od restavracije, ampak okoliš pa ni prijeten na pogled očesa, mogoče je vse malo skrito od vrveža ter tiste stare plošče,.. malo bi lahko zamenjali par stvari ter bi bilo bolje. Notranjosti ne morem ocenjevat, kr sem bil večina zunaj, vendar zgleda odlično, veliko bolje ter urejeno. Obisk je bil dokaj slab, glede na to, da je vikend.

Sama postrežba je bila nadpovprečna, natakar je ob vsaki jedi vprašal kako se mi je zdelo, kar je dobrodošel odnos. Postrežba je bila zelo hitra, tako, da tle imam same pohvale ter vse je bilo vredu z njegove strani.

V to restavracijo sem šel, kr sem hotel nekaj več in deloma sem tle tudi to dobil. Na izbiro sem imel dve juhi, izbral sem gobovo, in končno sem dobil pravo gobovo juho, torej ne spet one kremne, ampak z pravimi jurčki. Velik plus ter še velika porcija je bila.

Dobil sem tudi predjed, torej 2 veliki rezini pršuta z sirom, rukolo ter črnimi olivami. Natakar je tudi prinesel ogromozansko količino kruha. Všeč mi je, da so take miniaturne okrogle “kajzerce”, ki so odlične.

Sledila je glavna jed ter solata. Naročil sem file lososa na žaru z krompirjem ter sortirano zelenjavo.

Tle je prišlo drugo presenečenje, glavno jed sem dobil na pravokotnem krožniku, bila je odlično stilsko urejena, torej ob robovih sledi črne tekoče čokolade, na desni čudovit lososov file z omako ter na levi krompir ter ostala mešana zelenjava.

Vse skupaj je “paša” za oči ter za čute, ko kombiniraš od rukule, do omake, fileja, čokolade,… skratka zelo dobro, gurmansko za ceno študenskega bona.

Dobil sem še solato, ki je bila velika, vendar žal ni bilo solatnega bara ter na koncu zelo dobro sladico, netipično.

Dodal bi še pravo začetno gesto natakarja, ki mi je prinesel vodo v steklenici – 0,5 litra, tako da sem si lahko natočil malo več vode,to sem doživel prvič in tko se dela bravo.

Cena bona je bila 4,37 eura, kar je veliko, ampak taka restavracija že sodi v višji rang ter tudi sama hrana je veliko bolj kvaliteta. Dodal bi, da sem šel jest čez vikend, kjer je dodatna ponudba za študente z predjedjo. Med tednom ne dobiš predjedi na študenski bon.

Ambient: 4,2/5

Postrežba: 4,4/5

Hrana: 4,7/5

Cena: 3,7/5

Končna ocena z mnenjem avtorja: 4,3/5

Ocenjevana restavracija: Restavracija Allegria, Nazorjeva ulica 8, 1000 Ljubljana

Trenutna cena študenskega bona: 4,37 eura

Oddajte komentar

